
ul. Zielona 3
99-210 Uniejów
NIP 828-140-20-70
Telefon: 697-155-918
E-mail: kontakt@pat-art.pl

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

1. W jaki sposób przesłać pozostałe dane niezbędne do realizacji zamówienia?
Wszystkie niezbędne dane do zrealizowania zamówienia prosimy przesłać na e-mail : kontakt@pat-art.pl po dokonaniu zakupów w naszym sklepie. W treści wiadomości należy podać nr zamówienia.
2. Ile wynosi czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia zależny jest od wybranego produktu.
Uwzględniany jest on przy każdym produkcie w informacji : "Wysyłka w .... dni".
Produkty dostępne od ręki w naszym sklepie wysyłane są w ciągu 48 godzin, w przypadku personalizacji czas ten może się wydłużyć.
W przypadku zaproszeń czas realizacji to maksymalnie 7 - 10 dni roboczych.
Klienci na bieżąco są informowani o postępach w realizacji zamówienia.
Termin realizacji zamówienia w przypadku produktów spersonalizowanych liczony jest od dnia akceptacji projektu. W termin realizacji zamówienia nie wlicza się czasu trwania przesyłki.
3. Co to jest akceptacja projektu?
Akceptacja projektu to potwierdzenie poprawności przesłanego do Państwa projektu zamawianych rzeczy. Projekty wysyłamy drogą mailową. Prosimy upewnić się, czy nie ma żadnych błędów, literówek, czy projekt spełnia Państwa oczekiwania, ponieważ jest to ostateczny moment na ewentualne poprawki.
4. Czy wykonują Państwo indywidualne projekty np. zaproszeń?
Tak, oczywiście. Nie trzymamy się "sztywno" dostępnych wzorów. Jesteśmy otwarci na nowe propozycje i chętnie realizujemy indywidualne projekty zgodnie z oczekiwaniami Klientów. Jeśli są Państwo zainteresowani taką opcją, zapraszamy do kontaktu.
5. Czy personalizacja produktów oraz zaproszeń jest dodatkowo płatna?
W większości produktów oraz we wszystkich wzorach zaproszeń personalizacja jest darmowa. W nielicznych produktach umieszczenie indywidualnej dedykacji jest opcją dodatkową i płatną i są Państwo o tym informowani na etapie składania zamówienia.
Oczywiście personalizacja jest dobrowolna - możecie Państwo zakupić produkt uniwersalny, a w przypadku zaproszeń możemy zostawić wykropkowane miejsca do samodzielnego wypisywania.
6. Jak przygotować listę gości do zaproszeń?
Listę gości prosimy przesyłać w pliku word w formie odmienionej tzn. "Jana i Grażynę Kowalskich" itp. Jeżeli wybrali Państwo także personalizację na kopertach, prosimy także przesłać listę gości w formie nieodmienionej, takiej jak ma widnieć na kopertach.